BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 15, 2010

UCAPAN TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA...

Macam Biasa juga ba..Salam Rock..Salam 1Sabah dan pastinya Salam 1Malaysia...

            Memang lama AKU tidak meng'update'kan blog AKU ini..dikesempatan ini AKU ingin mengucapkan jutaaan terima kasih pada rakan-rakan blogger yang sentiasa mengunjungi blog AKU ini semasa ketiadaan AKU..Insan yang paling setia dengan blog AKU ini pastinya rakan yang paling istimewa AKU iaitu 911 yang sentiasa berkunjung..TQ banyak-banyak Tuan..
            Sebenarnya ketidakaktifan AKU untuk blog ini adalah disebabkan oleh tugasan yang membataskan AKU untuk ber'online'...huhu..tapi insyallah..lepas 25hb.feb ini mungkin AKU akan mula aktif ber'blog' semula..kepada rakan-rakan yang setia berkunjung walaupun tanpa ketiadaan AKU,sekali lagi AKU mengucapkan jutaan terima kasih..TQ allz..kepada rakan-rakan blogger yang lain..jangan lupa juga berkunjung ke sini > http://1sabah.net/ atau http://utarafm.net

TQ sekali lagi dan AKU sudahi Macam Biasa Juga Bah...Salam Rock..Salam 1Sabah dan pastinya..Salam 1Malaysia...


2 comments:

911 said...

Adeii tuan... ramai lagi yg selalu dtg ni aku tengok ni tn..
Apapun, tengkiu jgk tuan :)

AKU said...

tq kembali tn 911